Η Έπαρχος Καρπάθου-Η. Ν. Κάσου, με επιστολή της, ευχαριστεί την AXION HELLAS, για την πρωτοβουλία της να δωρίσει ένα μεγάλο αριθμό βιβλίων από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.

Written by on 24/12/2021

45 Views


Η Έπαρχος Καρπάθου-Η. Ν. Κάσου, με επιστολή της, ευχαριστεί την AXION HELLAS, για την πρωτοβουλία της να δωρίσει ένα μεγάλο αριθμό βιβλίων από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ, για τις δημοτικές και σχολικές βιβλιοθήκες Καρπάθου και Η.Ν. Κάσου.

«Αξιότιμη κα Πρόεδρε, Σάντη Κορμά,
Με την παρούσα επιστολή σας ενημερώνουμε ότι παραλάβαμε τη μεγάλη δωρεά των βιβλίων, εκδόσεων ΨΥΧΟΓΙΟΣ, και σας εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την ευγενική σας χορηγία.
Με την ενέργειά σας αυτή συμβάλετε σημαντικά στην ποιοτική αναβάθμιση των Βιβλιοθηκών των δύο ακριτικών νησιών μας. Όταν ανοίγεις ένα βιβλίο είναι σαν να ανοίγεις ένα παράθυρο στον κόσμο. Χωρίς βιβλία η ανάπτυξη του Πολιτισμού θα ήταν ανέφικτη.
Θα παραμείνουμε σε επαφή μαζί σας και θα σας ενημερώσουμε για την αξιοποίηση της δωρεάς σας.
Σας ευχαριστούμε και πάλι για την ευγενική σας δωρεά».

Αγαπητοί φίλοι,
τα βιβλία είναι οι μηχανές της αλλαγής, τα παράθυρα στον κόσμο, «οι φάροι που υψώνονται στη θάλασσα του χρόνου», όπως λέει και ο ποιητής. Τα βιβλία είναι σύντροφοι, δάσκαλοι, ταξιδευτές της σκέψης, θησαυροί των ψυχών, αποταμιευτές της γνώσης.
Τα βιβλία είναι ολόκληρη η ανθρωπότητα τυπωμένη.
Με αφορμή την παραπάνω δωρεά και με γεγονός ότι οι Άγιες Ημέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν επισκέφθηκα τις παρακάτω σχολικές μονάδες φέρνοντας δώρα τα παραπάνω βιβλία, συμμετέχοντας σε Χριστουγεννιάτικες γιορτές των μικρών μαθητών και ψάλλοντας τα Κάλαντα μαζί τους.

1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Καρπάθου

1ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου «ΠΟΤΙΔΑΙΟΝ»

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου

Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Απερίου

Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Αρκάσας

Γυμνάσιο Πηγαδίων

ΕΠΑΛ Καρπάθου

Γυμνάσιο Απερίου

Γενικό Λύκειο Απερίου

Βιβλιοθήκη Πυλών

Οι Δωρεές θα ολοκληρωθούν στο Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Ολύμπου, Βιβλιοθήκη Αρκάσας και στην Ηρωική Νήσο Κάσο.


Reader's opinions

Leave a Reply


Current track

Title

Artist